Biuro Obsługi Spółdzielcy
Pokój nr 2
|
136 145
|
Sprawy członkowsko-mieszkaniowe: - przyjęcia w poczet członków Spółdzielni-wypełnienie deklaracji członkowskiej - załatwianie formalności po przyjęciu i utracie członkostwa oraz zbyciu lokalu mieszkalnego - załatwianie formalności związanych z uzyskiwaniem prawa do lokalu mieszkalnego: akty notarialne,postanowienia sądu,spadki,po licytacji komorniczej - zawieranie umów o ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu - przyjmowanie oraz realizacja wniosków o ustanowienie odrębnej własności lokalu u notariusza - organizowanie przetargów na ustanowienie prawa do lokalu mieszkalnego - dopełnianie formalności po rozwodzie lub zgonie osoby uprawnionej do lokalu mieszkalnego - wydawanie zaświadczeń do sprzedaży mieszkania
Sprawy rozliczeń opłat za lokale: - przyjmowanie oświadczeń o ilości osób zamieszkujących/przebywających na mieszkaniu - sprawy dotyczące ustalania należności za korzystanie z mieszkania (czynsz) i wyjaśnianie sald po rozliczeniach wody i centralnego ogrzewania oprócz sald windykacyjnych - wypełnianie wniosku na dodatek mieszkaniowy - wydawanie wniosków do ubezpieczenia przy czynszu „Uniqa”, na odszkodowanie oraz rezygnację z ubezpieczenia - wypełnianie wniosków na wymianę grzejników,drzwi,okien,tablicy bezpiecznikowej, doprowadzenia instalacji elektrycznej do piwnicy oraz składanie innych pism do Spółdzielni (druki do pobrania...) - zmiana wysokości normy z wody i stawki na centralne ogrzewanie - wypełnianie wniosków na reklamacje z wody i centralnego ogrzewania
|
Administracja
Pokój nr 20
|
131 |
Sprawy funkcjonowania administracji - zgłaszanie usterek i awarii związanych z eksploatacją budynków ( przecieki, domofony, dźwigi) oraz inne nieprawidłowości ( kradzieże prądu, użytkowanie mieszkań nie zgodnie z regulaminem porządku domowego) - potwierdzanie regresów firm ubezpieczeniowych – likwidacja szkód - przyjmowanie podań i sporządzanie protokołów - zgłaszanie skarg ( np. zakłócanie spokoju) - zgłaszanie niepoprawnej pracy wodomierzy mieszkaniowych - zgłaszanie uwag co do pracy dostawców mediów (PEC, Energetyka, Wodociągi) oraz Firm świadczących usługi (np. praca gospodarzy budynków ) - zgłaszanie dewastacji, uszkodzeń urządzeńi instalacji - zgłoszenia do Uniqa
|