Życzenia

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „KARLIK" informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 37 z dnia 08.12.2025 r. w dniu 02 stycznia 2026 r.
SPÓŁDZIELNIA BĘDZIE NIECZYNNA.
Awarie można zgłaszać na telefon dyżurny Spółdzielni 603 550 215 lub 32 42 70 229.
Zarząd SM „KARLIK"
Informujemy, że zgodnie ze złożonymi deklaracjami, do e-kartoteki lub do skrzynek pocztowych zostały dostarczone rozliczenia za zimną wodę i kanalizację, podgrzanie wody oraz opłatę stałą za CWU za okres 1.05.2025 r. – 31.10.2025 r.
Zawiadomienie o wysokości opłat za mieszkanie z nową normą wody od 1.01.2026 r. zostaną dostarczone w styczniu 2026 r.
Informujemy, że rozliczenie centralnego ogrzewania za okres 01.09.2024 - 31.08.2025 zostało zaksięgowane na Państwa koncie czynszowym na dzień 24.11.2024 r. oraz zostanie przesłane do e-kartoteki. Rozliczenia zostały dostarczone do Państwa skrzynek pocztowych wg złożonych deklaracji.
Termin płatności uiszczania niedopłat z rozliczenia centralnego ogrzewania jest określony do 31.12.2025 r.
Szanowni Państwo
Informujemy, że w dniu 18.10.2025 r. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Karlik" w Czerwionce-Leszczynach.
W zebraniu wzięło udział 147 członków Spółdzielni co stanowi 8,42 % ogółu wszystkich członków Spółdzielni.
Sprawozdania i uchwały Zgromadzenia zostaną zamieszczone do wglądu w e-kartotece.
Zarząd SM „Karlik"
W związku ze zmianą Regulaminu rozliczeń za wodę, kanalizację i ciepłą wodę użytkową oraz trybu postępowania przy odczytach wodomierz w Spółdzielni Mieszkaniowej „Karlik”, która wynika ze zmiany obowiązujących przepisów, opłata za podgrzanie wody będzie dzielona na dwie części. Szczegóły...
SM „Karlik” rozwija nowoczesną obsługę mieszkańców dzięki pilotażowi z dofinansowaniem 420 000 zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Karlik” została jedyną spółdzielnią mieszkaniową w Polsce, która zakwalifikowała się do rządowego programu „Skrócony czas pracy – to się dzieje!”. Na realizację projektu udało się pozyskać 420 000 zł z Funduszu Pracy – bez jakichkolwiek kosztów po stronie mieszkańców.
Celem projektu jest podniesienie efektywności pracy oraz modernizacja organizacji obsługi mieszkańców. Dzięki dofinansowaniu uruchamiamy nowoczesne narzędzia informatyczne:
• modernizację sprzętu komputerowego i systemów IT,
• system komunikacji online z mieszkańcami,
• aplikację do zgłaszania awarii i usterek 24/7,
• elektroniczny obieg dokumentów.
Poniżej przedstawiamy terminy przeglądów gazowych:
Tetmajera 4: 13.10.2025,
Chopina 2: 14.10.2025,
Chopina 4: 15.10.2025,
Nie trzeba marznąć, żeby korzystać z ciepła rozsądniej. Wystarczy zastosować te same metody, które sprawdzają się przy używaniu wody, czy prądu. Korzystaj z ciepła wtedy, kiedy jest ci ono potrzebne. A gdy nie korzystasz, ograniczaj zużycie. W pustym pomieszczeniu, w którym nikt nie przebywa, nie ma potrzeby nadmiernego ogrzewania. Wydaje się to całkiem rozsądne, jednak większość z nas przegrzewa mieszkania. Więcej...
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karlik"
ul. Kościuszki 9
44-230 Czerwionka-Leszczyny
telefon sekretariat: 32 43 12 306
telefon do awarii: 32 42 70 229
| Poniedziałek: | 7.00 - 15.00 |
| Wtorek: | 7.00 - 15.00 |
| Środa: | 7.00 - 15.00 |
| Czwartek: | 7.00 - 17.00 |
| Piątek: | 7.00 - 13.00 |